پس از آیپد، تبلتهای سامسونگ با افت فروش نسبت به سال گذشته،در رده دوم قرار دارند.
عبارات مهم : بازار طبق گزارش IDC، در سه ماه اول سال بیش از ۸.۹ میلیون تبلت مجهز به آی.او.اس راهی بازارهای جهانی شده است است که این رقم در مدت مشابه سال قبل از آن یعنی ۲۰۱۶ بیش از ۱۰.۳ میلیون تبلت بود.
آیپد همچنان ۲۴.۶ درصد از سهم بازار را در اختیار دارد و البته سیزدهمین فصل مالی پیاپی بود که اپل با افت فروش مواجه شده است است.
در بخش تبلت های موسوم به detachable یا جداشدنی، آیپد پرو در صدر و بالای سرفیس پرو ۴ ویندوزیِ مایکروسافت قرار دارد.
البته سامسونگ در بازار جهانی تبلت در رده دوم قرار داده شد که ۱.۱ درصد افت فروش داشت. سامسونگ حدود ۱۶.۵ درصد از بازار را در اختیار دارد.
تنها کمپانی موفق فصل اول با فروش های اوج کمپانی هوآوی است که توانست ۲.۷ میلیون تبلت راهی بازار کند که ۳۱ درصد رشد را در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نشان می دهد.
آمازون با ۲.۲ میلیون عرضه رتبه چهارم جهانی را به خود تخصیص داده شده است داد و لنوو نیز رتبه ۵ را در دست گرفت.
درمجموع ۳۶.۲ میلیون تبلت در فصل اول راهی بازار جهانی شد که این رقم در سال قبل ۳۹.۶ میلیون بود که ۸.۶ درصد کم کردن را نشان می دهد.
واژه های کلیدی: بازار | میلیون | کمپانی | سامسونگ | آیپد | اپل | تبلت |
دانلود فایل ها
توجه: ممکن است تمام لینک های دانلود به دستور مقام قضایی حذف شده باشد...